مرکز تعمیرات سخت افزار ایران

ساخت وبلاگ
چکیده : مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران... با عنوان : نمايندگي موبايل بخوانید :

 

نمايندگي موبايل در شهرستان ها به هم وطنان شهرستاني ارائه ي خدمت مي نمايد . نمايندگي موبايل به منظور برطرف كردن نياز كاربران ساكن در ديگر شهرهاي كشور اقدام به راه اندازي واحدي ويژه جهت عرضه ي خدمات نموده است. نويددهنده ي اين مژده به هم وطنان هستيم كه ديگر دغدغه اي براي تعميرات موبايل در اقصي نقاط ايران نخواهند داشت. با بروز هر گونه مشكل در دستگاه خود مي توانيد طي روندي كه در اين صفحه ذكر ميگردد ، آن را به نمايندگي ارسال نماييد .
پس از طي مراحل تعمير، مي توانيد آنرا صحيح و سالم تحويل بگيريد. درخواست هاي مكرر كاربران براي ريكاوري تلفن همراه و نگراني آن ها در خصوص كالاي آسيب ديده ، مارا بر آن داشت امكانات لازم را جهت ارسال كالا به محل مهيا سازيم . نمايندگي موبايل در شهرستان ها كادري از برترين مهندسين را جهت ترميم و بازيابي استخدام كرده است . شما عزيزان ساكن هر شهري كه هستيد ، مي توانيد كالاي خود را به اين مركز ارسال كنيد . تعميركاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع ايراد دستگاه اقدام مي نمايند .

ويژگي هاي نمايندگي موبايل در شهرستان

ويژگي هاي نمايندگي موبايل در شهرستان ها شامل موارد زير مي گردد . ريكاوري گوشي با بكارگيري تجهيزات مدرن توسط تكنسين هاي متخصص انجام مي شود . لازم به ذكر است ، تعميركاران نمايندگي موبايل در شهرستان ها داراي مدارك علمي معتبر مي باشند . اين افراد ملزم به گذراندن دوره ‌هاي تخصصي و عمومي زيرنظر اساتيد بين‌المللي مي باشند. مهارت ، مشتري مداري و احترام به حقوق كاربران از مهمترين خصوصيات كارشناسان نمايندگي موبايل در شهرستان ها مي باشد.
مديريت اين مركز تمامي تلاش خود را انجام داده است تا ويژگي ‌هاي يك نهاد مشتر‌ي‌ محور را در واحد بازيابي گوشي پياده‌ نمايد. برخي از نكات بارز اين مركز عبارتند از: احترام به ارباب رجوع و پاسخگويي به سوالات تلفني و حضوري آن ها، ارائه‌ ي خدمات پس از فروش به مشتريان ، تلاش در جهت ارائه ي خدمات ريكاوري با كيفيتي بين‌المللي، رسيدگي به شكايات مطرح شده از سوي مشتريان، انعطاف ‌پذيري در واحد ريكاوري گوشي ، ارائه‌ ي راهكارهاي متفاوت به مشتري، ، تلاش در جهت جذب و كسب رضايت مشتريان ، ارائه ‌ي اطلاعات پيش‌ نياز به صورت شفاهي و مكتوب و…
كاربران محترم جهت بهره مندي ازخدماتي منحصربفرد مي توانند با نمايندگي موبايل در شهرستان ها، تماس برقرار كنند .
 

 

نمايندگي موبايل و واحدهاي تعميرات موبايل





نمايندگي موبايل ، واحدهاي تعميرات موبايل را به صورت پارت هاي تفكيك شده راه اندازي كرده است . از اين رو كابران گوشي براي رفع ايراد دستگاه خود بايد به واحد مرتبط مراجعه نمايند . مديريت اين مركز براي تعمير هر برند متخصص همان برند را استخدام كرده است . به عنوان مثال تعمير موبايل ال جي توسط تعميركار موبايل ال جي انجام مي گردد . همين امرموجب مي گردد تعمير دستگاه با كيفيتي ويژه انجام شود . چنانچه با افت عملكرد در موبايل خود مواجه شديد مي توانيد سريعا به نمايندگي موبايل مراجعه نماييد .
ضمنا كادرفني مجموعه پس از اتمام پروسه ي ريكاوري به ارائه ي گارانتي نيز مي پردازند . از اين طريق رضايت كاربر درزمنيه ي پشتيباني نيز جلب مي گردد . اميدواريم با تشكيل واحد نمايندگي موبايل در شهرستان ها بتوانيم رضايت هرچه بيشترتان را كسب نماييم .
 

مراحل ارسال كالا به نمايندگي موبايل در شهرستان

  • آغاز روند تعميرات در صورت تمايل مشتري.
  • مراحل تعمير و هزينه ي آن با توجه به مورد تعميراتي و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتري در صورت نياز به تعويض قطعه .
  • تست دستگاه زيرنظر كارشناس ارشد، پس از پايان تعمير و تاييد كادر فني نمايندگي موبايل در شهرستان ها.
  • ارسال هزينه توسط مشتري پس از اطمينان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره ي حساب يا شماره كارت با توجه به درخواست مشتري جهت ارسال هزينه توسط مشتري.
  • دستگاه در صحت و سلامت كامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه ي گارانتي پس از تعمير، با توجه به مورد تعميراتي دستگاه در نمايندگي موبايل در شهرستان ها.
  • بسته بندي دستگاه بدون لوازم جانبي آن .
  • شرح مشكل دستگاه داخل يك برگه كه همراه دستگاه رسال مي گردد.
  • شرح مورد تعميراتي درصورتي كه قبلا دستگا ه باز يا تعمير شده است.
  • درج دقيق آدرس، شماره ي تلفن و كدپستي روي بسته ي ارسالي .
  • تحويل دستگاه توسط نمايندگي موبايل در شهرستان ها.
  • ارسال شماره رسيد( شماره ي پيگيري ) به شماره ي موبايل قيد شده روي بسته ارسالي.
  • دريافت پيامك توسط مشتري، نشان دريافت كالا در نمايندگي مي باشد.
  • نگه داري شماره ي رسيد تا پايان مراحل تعمير ضروري است.
  • عيب يابي اوليه توسط كارشناسان نمايندگي موبايل در شهرستان ها پس از دريافت كالا.
  • تماس با مشتري و اعلام مشكل به وجود آمده و هزينه ي تقريبي.

 

 

مرکز تعمیرات سخت افزار ایراننمايندگي موبايل,...
ما را در سایت مرکز تعمیرات سخت افزار ایران دنبال می کنید

نویسنده : کپی ماشین بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 17:23

چکیده : مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران... با عنوان : تعميرات ups بخوانید :


تعميرات ups با استفاده از تجهيزات روز و دانش متخصصين اين حوزه خدماتي متمايز را در مركز تعميرات ups به شما كاربران گرامي ارائه مي نمايد. از آنجا كه اين سيستم در ارتباط با برق مصرفي دستگاه ها عمل مي كند، بروز مشكل در آن اهميت بسياري داشته و براي تعمير آن، نياز به تخصص و مهارت بسيار است. لازم به ذكر است كه همكاران ما در مركز تعمير ups ، مهندسين مجرب اين حوزه بوده و قادر به انجام تعميرات با بالاترين سطح كيفي مي باشند. همچنين تجهيزات مورداستفاده در اين مركز، جزء پيشرفته ترين دستگاه هاي اين حوزه مي باشد.
تعويض خازن هاي Ac، تعويض و رفع مشكل ترانس ، رفع مشكلات ناشي از استفاده نادرست از باتري ، كاليبراسيون شارژر باتري ، عدم عملكرد UPS در حالت باتري ، عدم سوييچ بين برق شهر و باتري ، تاخير و قطع لحظه اي ولتاژ هنگام سوييچ از برق شهر به باتري ، تعويض قطعات برد از قبيل MOSFET و IGBT،عيب يابي و تعمير مدار PFC، عيب يابي و تعمير مدار INVERTER ،عيب يابي و تعمير مدار SPS، عيب يابي و تعمير مدار BYPASS ، رفع لحيم سردي و… برخي از خدماتي است كه در مركزتعميرات ups به هم وطنان گرامي ارائه مي گردد.
در ادامه ، مواردي را در خصوص تعمير ups عنوان مي كنيم كه آگاهي از آنها، مي تواند براي شما كاربران گرامي مفيد باشد.

Ups چيست؟


ups چيست و چه عملكردي دارد؟ جالب است بدانيد كه يو پي اس، نوعي منبع تغذيه ي الكترونيكي است كه توان مورد نياز بار مصرفي را به صورت مداوم و بدون وقفه تامين مي كند. اين سيستم،ضمن قرارگيري بين برق شهري و دستگاه مورد نظر، برق شبكه را تنظيم كرده و از نفوذ نويزها به دستگاه ها جلوگيري مي كند. Ups مخفف عبارت Uninterruptible Power supply و به معناي منبع تغذيه ي بدون توقف است. همانطور كه متوجه شديد، از شرح اسم اين سيستم، مي توان پي به ماهيت آن برد. لازم به ذكر است كه تعمير ups مهارت و تخصص خاص خود را مي طلبد و از عهده ي هر تعميركاري بر نمي آيد.

تعميرات ups ،نصب و راه اندازي


به طور كلي مي توان گفت كه نصب و راه اندازي و تعميرات ups ، تا حد زيادي به توان مصرفي آنها بستگي دارد. به اين صورت كه سيستم هاي داراي توان پايين تر، با استفاده از مطالب موجود در دفترچه ي راهنما امكان پذير است. اين در حالي است كه نمونه هاي نيازمند توان بالا و يا يو پي اس هايي كه باتري آنها خارج از دستگاه است، حتما بايد توسط متخصصين امر نصب و راه اندازي شوند. نكته ي ديگر كه در مورد اين مساله اهميت دارد، محل نصب يو پي اس مي باشد. مكاني كه سيستم در آن راه اندازي مي شود، بايد خالي از هرگونه آلودگي و گرد و غبار باشد.

همچنين، اين محل بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و تهويه ي مناسب نيز داشته باشد. يكي از مواردي كه در تعميرات ups مورد توجه قرار مي گيرد، محل نصب آن است كه در صورت نداشتن شرايط گفته شده، مي تواند موجب بروز مشكلاتي براي اين دستگاه شود. رعايت اين موارد، از بروز مشكل در سيستم جلوگيري كرده و تعميرات ups را به صورت قابل ملاحظه اي به تعويق مي اندازد. مركز تعميرات ups خدمات نصب و راه اندازي اين سيستم را به كاربران گرامي ارائه مي نمايد.

تعميرات ups ،سرويس و نگهداري


بررسي ولتاژهاي ورودي و خروجي، كنترل برق ورودي، تست عملكرد باتري، تميز كردن قطعات، بررسي فركانس هاي ورودي و خروجي و تست درصد مصرف انرژي باتري، از جمله مواردي هستند كه در سرويس و نگهداري و تعميرات ups اهميت دارند. كارشناسان تعميرات ups معتقدند كه سرويس به موقع اين دستگاه، نقش بسزايي در پيشگيري از خرابي آن دارد. همچنين نگهداري صحيح از اين سيستم، عمر مفيد آن را افزايش داده و عملكرد بهتر آن را در پي دارد. براي نگهداري بهتر از يو پي اس، از ورود گرد و غبار به آن جلوگيري كنيد. همچنين محل نصب آن را به گونه اي طراحي نماييد كه مانع از ضربه خوردن دستگاه باشد. رعايت اين موارد، از بروز مشكل در سيستم جلوگيري كرده و تعمير ups را به صورت قابل ملاحظه اي به تعويق مي اندازد.

مراحل تعميرات ups


در اين قسمت، به مراحل تعمير ups اشاره مي كنيم:

  • در صورت بروز مشكل در عملكرد يو پي اس ، پيش از هر كاري سلامت فيوز را كنترل كنيد. براي اين كار، كافي است فيوز را بيرون آورده و بررسي نماييد.
  • در مرحله ي دوم، پيچ‌ها را از قسمت عقب دستگاه باز كرده و سرپوش را برداريد.
  • كابل قرمز و سياه را كه به باتري متصل شده است قطع كنيد.
  • در مرحله ي چهارم از تعميرات ups ، باتري را بيرون آورده و مقدار روي آن را يادداشت نماييد.
  • مطابق با مقدار يادداشت شده، يك باتري جديد تهيه كنيد.
  • باتري جديد را در همان محل قبلي در يو پي اس قرار دهيد.
  • پس از اتصال مجدد كابل قرمز و سياه به باتري، سرپوش را ببنديد.


انجام مراحل فوق در صورت داشتن دانش و مهارت امكان پذير است و نتيجه ي مثبت در پي خواهد داشت. پس از طي مراحل بالا، در اغلب موارد تعمير ups حاصل شده و عملكرد آن به حالت عادي باز مي گردد. در غير اين صورت نياز به بررسي بيشتر مي باشد كه توسط مهندسين و متخصصين تعميرات ups انجام خواهد شد.

مركز تعميرات ups


مركز تعميرات ups ، ارائه دهنده ي خدمات مربوط به رفع نقايص اين دستگاه مي باشد. در اين مركز، مجرب ترين كارشناسان تعمير يو پي اس مشغول به كار هستند. اين مهندسين، دوره هاي لازم را در معتبر ترين مراكز آموزشي جهان سپري كرده و داراي مدارج علمي بالا در اين زمينه مي باشند. تخصص و مهارت بالاي اين افراد، امكان تعميرات حرفه اي انواع مدل هاي يو پي اس را به آنها داده است. همچنين، تجهيز مركز تعميرات ups به جديد ترين ابزار مربوطه و استفاده از روش هاي نوين، يكي از مزاياي اين مركز نسبت به ساير واحدهاي تعمير يو پي اس مي باشد. در صورت بروز هرگونه مشكل، مي توانيد با همكاران ما تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم را دريافت نماييد.
منبع: ups.ir.center
تعميرات ups

مرکز تعمیرات سخت افزار ایرانتعميرات ups,...
ما را در سایت مرکز تعمیرات سخت افزار ایران دنبال می کنید

نویسنده : کپی ماشین بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 17:22

چکیده : مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران... با عنوان : آموزش تعمیرات موبایل بخوانید :

آموزش تعمیرات موبایل   با راهکارهای نوین علمی در مرکز سخت افزار ایران صورت میگیرد . مدرسین ما به کارآموزان می آموزند چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی کنند . دانشجویان پس از به اتمام رساندن دوره های علمی در مرکزآموزش تعمیرات موبایل  توانایی باز و بسته کردن برندهای مختلف گوشی را دارا میگردند . البته مهارت افراد مانع از افت کیفیت در تلفن همراه میشود .

 

اساتید ما به کارآموز یاد میدهند چگونه قطعات حساس مثل انواع ای سی مرکزی را بدون اسیب رساندن به مدار اصلی از آن جدا کنند . آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز برای رفع ایراد انواع برند معروف تدریس میشود .

 

لازم به ذکر است ، پروسه اموزش با پیشرفته ترین ابزارها در مجهزترین کارگاه تعمیرات تلفن همراه صورت میگیرد . درنهایت باید به این نکته اشاره نماییم که کاراموزان پس از اتمام دوره موفق به دریافت مدرک علمی معتبر میگردند .

 

دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل

 

مرکز آموزش تعمیرات موبایل معتبرترین مرکز ارائه دهنده خدمات اموزشی در تهران میباشد . کاراموزان میتوانند مطمئن باشند که پس از اتمام اموزش به چرخه کار می پیوندند . اساتید مرکز آموزش تعمیرات موبایل با هدف ارتقاء سطح علمی کارآموزان به فعالیت میپردازند . تحقق این هدف مستلزم حضور اساتید مجرب میباشد .کاراموز پس از پایان دوره آموزشی با کمک و معرفی مجموعه به خود اشتغالی میرسد . به این معنا که دانشجو با گرفتن مشاوره بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل میتواند بهترین مکان و تجهیزات را برای شروع کار و خود اشتغالی تهیه نماید.

 

خاطر نشان میسازیم پروسه آموزش زیر نظر با سابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده انجام میگردد . تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارآموزان یکی از مهمترین اولویتهای مرکز آموزش تعمیرات موبایل میباشد . همچنین شما میتوانید کتاب آموزش تعمیرات موبایل را که توسط کارشناسان مرکز سخت افزار جمع آوری شده است ، از لینک زیر دانلود نمایید. در نگارش کتاب آموزش تعمیرات موبایل، تمامی نکات کاربردی در مورد تعمیرات تلفن همراه را در نظر گرفته ایم.

 

از آن جا که، مشکلات تلفن همراه به دو شاخه ی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود، مباحث کتاب در دو دسته تعمیرات سخت افزاری موبایل و تعمیرات نرم افزاری موبایل مطرح گشته است. کتاب تعمیرات گوشی با زبانی ساده و گویا نوشته شده و مطالعه ی آن برای هر دو گروه کاربران مبتدی و پیشرفته سودمند خواهد بود.

 

سرفصلهای آموزش تعمیرات موبایل

 

تدریس ریبال کردن تمامیICها اعم از:چسبی و دو طبقه و معمولی و MICRO ICو … در مرکز آموزش تعمیرات موبایل

 

تدریس حرفه ای، تحلیل قطعه به قطعه و تکنینکهای اصولی و علمی تعمیر گوشیهای نسل Qualcommگلکسی در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.

 

تدریس ریکاوری موبایل به وسیله روشهای نوین و علمی:جریان کشی٬ولتاژگیری٬مسیریابی،CUT LINE٬TEST POINو …

 

آموزش و عیب یابی و تعمیرات موبایل توسطSPECTRUM ANALYZER,OSCILLOSCOPE,SIGNAL GENERATOR,GSM TESTERو …

 

تدریس حرفه ای کار با کلیه باکسها در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.

 

آموزش و تشریح کلیه ی سیستم عامل ها اعم از: MAC(IPHONE IPAD,IPOD)،HTC,SAMSUNG,MOTOROLA,SONY,HAWAII,ANDROID

 

تدریس سیستم عامل مخصوص در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.

 

آموزش ویندوز موبایل،NOKIA,SAMSUNG،JAVA٬NOKIA,SONYERICSSON، SYMBIAN

 

آموزش نصب برنامه کرک و اورجینال.

 

آموزش ساختن APPLE ID.

 

تدریس جیلبریک کردن ( JailBreack )در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.

 

آموزش نصب منوی فارسی بدون مشکلات بعدی از قبیل هنگ کردن و عدم آنتن دهی.

 

تدریس برداشتن رمز ورود (Reset Code ).

 

تدریس کار با اهم متر در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.

 

آموزش کار با اسیلوسکوپ.

 

تدریس کار با سیگنال ژنراتور در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.

 

آموزش کار با هیتر.

 

آموزش ترمیم متالیزه های کنده شده از روی برد حتی متالیزه های زیر

 

ICهایXGOLD٬GAZOO٬RAPUYAMA٬AURA٬ AVILMو…

 

دوره ی تخصصی تعمیرات موبایل

 

مرکز آموزش تعمیرات موبایل برای تکنسینها و افراد متخصص اقدام به تشکیل دوره تخصصی کرده است . با پیشرفت تکنولوژی روشهای ریکاوری نیز تغییر میکند . این امر نشان دهنده اهمیت آموزش تعمیرکاران میباشد . مباحثی که در این دوره تدریس میگردد عبارت است از : آموزش قسمت های BASBAND. آموزش و نصب CUSTOM ROM. آموزش و نصب ORGINAL ROM. تدریس حرفه ای و کامل RESTORE کردن در مرکز آموزش تعمیرات موبایل .

 

تعمیرکاران پس از به اتمام رساندن این دوره به تکنسین نمونه شهر و منطقه خود تبدیل میشوند . ضمنا مدرسین ما پس از پایان دوره موظف به پاسخگویی سوالات شما عزیزان میباشند . امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات اموزشی درخور شما عزیزان رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .

 

دوره ی عمومی تعمیرات موبایل

 

مرکز آموزش تعمیرات موبایل دوره عمومی را برای کاربران عادی درنظر گرفته است . افراد با شرکت در این دوره میتوانند با ویژگیهای گوشی خود آشنا شوند . بدیهی است از این طریق میتوانید برطرف کننده ایرادات سطحی موبایلتان باشید . بخشی از مباحثی که در این دوره تدریس میگردد عبارت است از : تدریس رفع اتصالی و اتصال کوتاه. تدریس برطرف کردن مشکل عدم کارکرد دوربین. تدریس حل مشکل عدم کارکرد مموری کارت در مرکز آموزش تعمیرات موبایل.

 

اموزش رفع عدم کارکرد ویبره. آموزش رفع عدم کارکرد تاچ. تدریس عدم کارکرد ال سی دی در مرکز آموزش تعمیرات موبایل. تدریس حل مشکل عدم کارکرد بلوتوث. اموزش رفع عدم کارکرد USB. مبرهن است پس از حضور در این دوره دیگر نیاز نیست برای رفع ایرادات سطحی دستگاه به تعمیرگاه گوشی مراجعه نمایید .

 

آموزش نکات مهم در تعمیر موبایل

 

مدرسین مرکز آموزش تعمیرات موبایل مهمترین نکات در تعمیر موبایل را به کارآموزان اموزش میدهند . تمامی افراد پس از به اتمام رساندن این دوره با زیر و بم و کلیه فنون ریکاوری گوشی آشنا میشوند . از تمامی علاقه مندان به آموزش تعمیرات موبایل خواهشمندیم با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر شرکت ارائه دهنده آموزش اقدام به ثبت نام مرکزی مورد اطمینان نمایند. اساتید مرکز آموزش تعمیرات موبایل پس از پشت سر گذاشتن آزمونهای متعدد علمی استخدام شده اند .

 

کادر علمی ما درطول سال ملزم به گذراندن دوره های آموزشی بین المللی میباشند . به همین دلیل با شرکت در این کلاسهای اموزشی میتوانید با علم نوین آشنا شوید . مرکز آموزش تعمیرات موبایل شناخته شده ترین مرکز تخصصی آموزش،تعمیرات و وارد کننده تجهیزات و قطعات در سطح کشور میباشد .

 

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

 

نمایندگی موبایل ، واحدهای تعمیرات موبایل را به صورت مجزا راه اندازی کرده است . مجزا بودن واحدهای تعمیر یکی از آپشنهای مهم این مرکز میباشد . تکنسینهای ما در هر واحد به ریکاوری یک محصول میپردازند . همین امر موجب افزایش راندمان کار پرسنل و مجموعه میگردد . لازم به ذکر است ، کاربران برای دریافت خدمات ریکاوری باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند .

 

تعمیرات فوق تخصصی انواع موبایل با ضمانت و کمترین قیمت در این مرکز انجام میشود . نمایندگی موبایل با تامین قطعات و مواد مصرفی اورجینال به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران میپردازد .چنانچه هر سوالی در زمینه آموزش تعمیرات موبایل داشته باشید میتوانید با نمایندگی موبایل تماس بگیرید

 

برای دانلود کتاب لینک زیر را کلیک کنید

 

آموزش تعمیرات موبایل

 
مرکز تعمیرات سخت افزار ایرانآموزش تعمیرات موبایل ,...
ما را در سایت مرکز تعمیرات سخت افزار ایران دنبال می کنید

نویسنده : کپی ماشین بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 17:20

لینک دوستان

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :